Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5

Ομιλία Φώφης Γεννηματά
Προέδρου του ΠΑΣΟΚ
και Επικεφαλής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης
στην επερώτηση της Δημοκρατικής Συμπαράταξης  για την ανάπτυξη

Οι Βουλευτές της Δημοκρατικής Συμπαράταξης αναφέρθηκαν και θα αναφερθούν αναλυτικά και με  συγκεκριμένα στοιχεία στα ζητήματα της επερώτησης.
Εγώ θα ήθελα να σταθώ σε κεντρικά ζητήματα που προσδιορίζουν τη σημερινή οικονομική κατάσταση  και τις δυνατότητες της χώρας.
Γιατί σήμερα, 17 μήνες με την Κυβέρνησή σας , μπορούμε να κάνουμε ταμείο.
Που λέει ο λόγος… Γιατί το ταμείο είναι μείον.
86 δις ευρώ το κόστος διακυβέρνησης της πρώτης περιόδου του κ. Τσίπρα

Η πρώτη περίοδος του κ. Τσίπρα κόστισε στον Ελληνικό Λαό 86 δις ευρώ, όπως είπε ο Διοικητής της ΤτΕ, οι Τράπεζες δόθηκαν δώρο στους σημερινούς τους ιδιοκτήτες και οι Έλληνες  στερούνται μια από τις 4 θεμελιώδεις ελευθερίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης που είναι η ελεύθερη κίνηση κεφαλαίων.
Ο μεγάλος πρωταγωνιστής εκείνης της περιόδου ο κ. Βαρουφάκης μιλάει και λέει πολλά και ο κ. Τσίπρας που τον ονόμασε asset της χώρας κάνει πως δεν τον ξέρει, δεν τον θυμάται. Αυταπάτη και η ύπαρξη του.
Δεν δικαιούνται οι πολίτες μια καθαρή κουβέντα;

Η δεύτερη περίοδος του κ. Τσίπρα οδήγησε τη χώρα σε ταπεινωτική εποπτεία
Η δεύτερη περίοδος του κ. Τσίπρα είχε εξίσου τραγική κατάληξη.
Η χώρα σε ταπεινωτική εποπτεία, η δημοκρατία υπό περιορισμό, ο δημόσιος πλούτος στη διαχείριση των ξένων και τα σπίτια στα «κοράκια των αγορών».
Μπορεί να υπάρχουν ακόμα κάποιες εκκρεμότητες και προαπαιτούμενα προκειμένου να κλείσει οριστικά η αξιολόγηση.
Έκλεισε όμως οριστικά ο κύκλος των ψευδαισθήσεων που καλλιέργησαν επί 5 χρόνια οι κυβερνητικοί εταίροι ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και προσωπικά ο κ. Τσίπρας. Έκλεισε και ο μύθος ότι προστατεύουν τους φτωχούς και τους αδύναμους. Το παραδέχτηκε ο ίδιος ο κος Τσακαλώτος. Με την υποταγή στην πολιτική των πιο συντηρητικών κύκλων της Ευρώπης μόνο προστάτης των αδυνάτων δεν είσαι. Εκτελεστής τους είσαι.
Εμείς ψηφίσαμε το μειωμένο Φ.Π.Α. για τα νησιά και τον προστατέψαμε σε όλη τη διάρκεια της κρίσης.
Δήθεν γιατί τα ψηφίσατε όλοι με τα δυο χέρια.
Όποιος δεν συμφωνεί να έχει τα κότσια να παραιτείται. Θα απολογηθείτε για όλα αυτά κ. Υπουργέ.
Εκτελούν και τα νησιά. Εμείς θεσπίσαμε το μειωμένο Φ.Π.Α και τον προστατέψαμε όλα αυτά τα χρόνια. Τέρμα οι κλάψες και το δούλεμα. Το ψηφίσατε και με τα δύο χέρια ΟΛΟΙ.
Κυρίες και Κύριοι
ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ θα απολογηθείτε για αυτό.

Γιατί είναι  μία ακόμη αυταπάτη το «ανάπτυξη – story»
Τις τελευταίες εβδομάδες η Κυβέρνηση ξεδιπλώνει  το δικό της success-story με τίτλο ανάπτυξη-story. Είναι μια ακόμα αυτ- Απάτη.
Δεν υπάρχει αυτόματος πιλότος που οδηγεί στην ανάπτυξη όπως ισχυρίζεται  η κυβέρνηση.
Ποτέ άλλοτε το θέμα της ανάπτυξης δεν συνδεόταν τόσο άρρηκτα με το πολιτικό θέμα στη χώρα μας.
Οι επενδυτές σε παγκόσμιο επίπεδο πριν επενδύσουν ενδιαφέρονται πρωτίστως να προσδιορίσουν τον πολιτικό κίνδυνο.
Η Ελλάδα αυτήν τη περίοδο, μετά από όλα όσα έχουν συμβεί το 2015 και 2016, δυστυχώς εξακολουθεί για τους επενδυτές να εκτιμάται ως μια χώρα μεγάλου πολιτικού κινδύνου και αστάθειας, πολιτικής και οικονομικής.
Κανείς δεν ξέρει πότε θα γίνει η επόμενη δήθεν «επαναστατική» αντίδραση της κυβέρνησης, η οποία θα εξυπηρετεί τακτικισμούς και τι επίδραση θα έχει αυτή.
Πότε θα αρθούν τα capital controls,
Πότε και πως θα γίνουν οι μεταρρυθμίσεις εκείνες που θα δημιουργήσουν ασφαλές επιχειρηματικό περιβάλλον.
Πότε θα υπάρξει η επόμενη αύξηση των φόρων.

Αυτή η Κυβέρνηση δεν μπορεί να φέρει την ανάπτυξη
Αυτή η Κυβέρνηση δεν μπορεί να μπει μπροστά στη μεγάλη προσπάθεια που η πατρίδα μας έχει ανάγκη όσο τίποτα άλλο. Το brand name ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ είναι πιο απωθητικό για επενδυτές ντόπιους και ξένους.
  • Δεν μπορούν αυτοί που όλα τα προηγούμενα χρόνια πολέμησαν λυσσαλέα κάθε προσπάθεια συνεννόησης, διαλόγου και αντιμετώπισης του τραγικού δίδυμου ελλείμματος, δημοσιονομικού και ανταγωνιστικότητας.
  • Δεν μπορούν αυτοί που αρνήθηκαν όλες τις μεγάλες αλλαγές και μεταρρυθμίσεις.
  • Δεν μπορούν να φέρουν την ανάπτυξη αυτοί που μέσα σε ένα χρόνο μας οδήγησαν στην ύφεση.
  • Δεν μπορούν αυτοί που πανηγυρίζουν επειδή υπέβαλαν επιτέλους την πρώτη πρόταση στο πακέτο Γιούνκερ. πριν λίγες μέρες να φέρουν, την ανάπτυξη. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα κάνει πληρωμές σε όλες σχεδόν τις χώρες της Ε.Ε. εδώ και ένα χρόνο.
  • Δεν μπορούν να φέρουν την ανάπτυξη αυτοί που ανακάλυψαν τώρα ότι υπάρχουν οι πόροι του ΕΣΠΑ και θα γεμίσει ο τόπος χρήματα.
  • Δεν μπορούν όμως πάνω από όλα να ηγηθούν της μεγάλης αναπτυξιακής προσπάθειας οι κ.κ. Τσίπρας και Καμμένος γιατί επί 6 χρόνια συστηματικά διχάζουν την κοινωνία. Ανατριχιαστικό και εμφυλιοπολεμικό κήρυγμα ακούσαμε από βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ. Διχάζουν τις παραγωγικές δυνάμεις.  Χτυπούν λυσσαλέα, φτωχοποιούν την μεσαία τάξη που είναι κλειδί για την ανάπτυξη.

Η υπογραφή δε του 3ου μνημονίου από τη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ, με τα υφεσιακά χαρακτηριστικά που η κυβέρνηση επέλεξε να  έχει, καθώς πραγματοποιεί φορολογική επιδρομή και αυξάνει τη φορολογία σε κάθε επίπεδο δεν δυσχεραίνει απλά, τις αναπτυξιακές προοπτικές της χώρας. Δίνει τη χαριστική βολή. Είναι χτύπημα κάτω από τη μέση.
Παγιδευμένη η οικονομία είναι σε τρία σημαντικά προβλήματα
Η οικονομία είναι σήμερα, λόγω της πολιτικής της κυβέρνησης, παγιδευμένη σε τρία σημαντικά προβλήματα με έντονη αλληλεπίδραση.

1.Χάσμα μεταξύ δανείων και καταθέσεων στις τράπεζες περίπου 100 δις ευρώ
Στο τέλος του 2014 οι καταθέσεις ήταν 165 δις, με τάση συνεχούς αύξησης, αλλά μειώθηκαν κατά 45 δις μέσα στο πρώτο 6μηνο του 2015, με αποτέλεσμα να οδηγηθούμε  στα capital controls.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αδυναμία των τραπεζών να χρηματοδοτήσουν την Ελληνική οικονομία και τις υγιείς επενδυτικές ιδέες.

2.«Κόκκινα» δάνεια στις Ελληνικές τράπεζες περίπου 100 δις.
Τα κόκκινα δάνεια εκτοξεύτηκαν περίπου από τα 60 δις στα 100 δις.  Γεγονός που οφείλεται πέρα από την αδυναμία των δανειοληπτών και στη νοοτροπία που καλλιεργήθηκε από το ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ:
με το κίνημα «δεν πληρώνω»,
με τις ψεύτικες υποσχέσεις για «σεισάχθεια»,
με τις αέναες διαπραγματεύσεις με τους πιστωτές,
με τις κλειστές τράπεζες για τρεις εβδομάδες και τα capital controls.
Το θέμα αυτό επιτείνει επίσης την αδυναμία των τραπεζών να χρηματοδοτήσουν την πραγματική οικονομία.

3.Επενδυτικό έλλειμμα
Η μεγαλύτερη ζημιά έγινε στο θέμα της επενδυτικής εμπιστοσύνης.
To κυνήγι των επενδυτών έχει απομακρύνει εκείνους τους σοβαρούς επενδυτές που η χώρα θα επιθυμούσε να προσελκύσει.
Έχουν απομείνει να ασχολούνται με αυτήν μόνο κεφάλαια υψηλού επενδυτικού κινδύνου (hedge funds) και ευκαιριακά (distressed funds) ή κάποιοι επενδυτές μόνο σε τομείς που συνδέονται με τουρισμό.
Αυτά είναι πολύ λίγα για να αρκούν σε αυτήν την συγκυρία.
Το 2016 θα είναι ένας ακόμα χρόνος ύφεσης, αποκλειστικό δημιούργημα της σημερινής κυβέρνησης.
Να σπάσουν οι κόφτες που βάλατε στην ανάπτυξη
Συνεπώς, το μεγάλο θέμα είναι να σπάσουν οι κόφτες της ανάπτυξης, που με την πολιτική σας βάλατε και οδήγησαν σε  υψηλή φορολογία, μείωση εισοδημάτων, capital controls, χρηματοδοτική αδυναμία και ύφεση.
Αυτό, στις σημερινές συνθήκες, μπορεί να γίνει μόνο με:
  • ένα μαζικό επενδυτικό κύμα και
  • ένα κύμα μεταρρυθμίσεων, συγκεκριμένων και υλοποιήσιμων, που θα οδηγήσουν σε ανασυγκρότηση της οικονομίας, αναδόμηση του δημόσιου τομέα, μείωση του κόστους λειτουργίας του κράτους και μείωση της φορολογίας σε ιδιώτες και επιχειρήσεις.

Αντί του κάθε λογής «κόφτη» της Ανάπτυξης που εγείρει η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ, οι προοδευτικές μεταρρυθμίσεις που επαγγελλόμαστε θα αποτελέσουν τους ΕΠΙΤΑΧΥΝΤΕΣ της Ανάπτυξης.


ΕΠΙΤΑΧΥΝΤΕΣ της ανάπτυξης: 20 προτάσεις

Καταθέτω σήμερα ενδεικτικά 20 δικές μας  προτάσεις που μπορούν να λειτουργήσουν ως ΕΠΙΤΑΧΥΝΤΕΣ της ανάπτυξης:

1.Πολιτική προσέλκυσης επενδύσεων: η Ελλάδα αυτή τη στιγμή είναι 26η στη λίστα των 28 χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης ως επενδυτικός προορισμός (business report της World Bank). Πέραν των όσων ήδη έχουν αναφερθεί, απαιτείται:
  • συγκροτημένη επενδυτική πολιτική με ταυτόχρονη επικοινωνιακή καμπάνια, που θα βάλει την Ελλάδα στο στόχαστρο και πάλι των ξένων επενδυτών
  • διαμόρφωση φιλοεπενδυτικού κλίματος στην κοινωνία. Η δήθεν «αριστερή» και λαϊκιστική φιλολογία των τελευταίων ετών, έχει δημιουργήσει εχθρικό κλίμα σε κάθε μορφή επένδυσης .

2.Υποκατάσταση εισαγωγών: ακόμα δεν έχει διαφανεί πολιτική σε αυτή τη κατεύθυνση. Ότι γίνεται είναι προϊόν μεμονωμένων και συμπτωματικών προσωπικών κινήσεων και όχι ενταγμένο σε κάποιο σχέδιο μετά από μελέτη και προγραμματισμό.

3.Εθνικό Σχέδιο εξαγωγών με έμφαση στο branding, με αναβάθμιση του Enterprise Greece και αναδιοργάνωση των γραφείων οικονομικών και εμπορικών υποθέσεων στο εξωτερικό.

4.Απελευθέρωση όλων των αγορών και περιορισμός της ολιγοπωλιακής διάρθρωσής τους.
Ισχυροποίηση της Επιτροπής ανταγωνισμού και των ρυθμιστικών αρχών για την αποτελεσματική εποπτεία κατά των καρτέλ και των συνθηκών που δεν επιτρέπουν τον υγιή  ανταγωνισμό.
Υπάρχουν ακόμα αρκετά βήματα που πρέπει να γίνουν για το άνοιγμα κλειστών επαγγελμάτων και επιχειρηματικών λειτουργιών. Πρέπει να γίνει ακόμα και αν απαιτεί συγκρούσεις με κατεστημένα μικρά και μεγάλα συμφέροντα.

5.Συγκεκριμένες και επιλεγμένες ιδιωτικοποιήσεις, που σηματοδοτούν την επιστροφή στην Ανάπτυξη, φέρνουν επενδύσεις και δημιουργούν απασχόληση.
Με διαφάνεια  , συμβάσεις και έλεγχο από την Βουλή!
Αυτά που εσείς τώρα απεμπολήσατε.
Με έσοδα που θα ενισχύουν τη βιωσιμότητα της Κοινωνικής Ασφάλισης και νέες αναπτυξιακές πρωτοβουλίες και δεν θα πηγαίνουν μόνο στην αντιμετώπιση του χρέους.
Αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας και συμβάσεις παραχώρησης με διατήρηση ενός μικρού ποσοστού σε εταιρεία ειδικού σκοπού του Δημοσίου(SPV), ώστε να συμμετέχει και αυτό στην απόδοση και την υπεραξία της παραχώρησης.
Συνεργασία ιδιωτικού και δημόσιου τομέα.

6.Διασφάλιση όρων υγιούς ανταγωνισμού στο τραπεζικό σύστημα.
-Μείωση του κόστους χρηματοδότησης των επιχειρήσεων από τις Τράπεζες, με μείωση των επιτοκίων.

7.Άμεση εξυγίανση και ενίσχυση των φοροελεγκτικών μηχανισμών σε συνεργασία ακόμα και με διεθνείς ελεγκτικές εταιρείες για την αποτελεσματική καταπολέμηση της μεγάλης φοροδιαφυγής.
  • Σταθερό και δίκαιο φορολογικό σύστημα.
  • Παροχή φορολογικών κινήτρων για επενδύσεις (σε ποσοστό συνδεδεμένο με τον ρυθμό αύξησης του ΑΕΠ), ιδιαίτερα αυτές που δημιουργούν απασχόληση ή αφορούν δράσεις έρευνας και τεχνολογίας.
  • Ευρύτατη υποχρεωτική εφαρμογή των ηλεκτρονικών συναλλαγών και σύνδεση του αφορολόγητου ορίου με αυτές.

8.Απαλλαγή για 3 χρόνια από συνταξιοδοτικές εισφορές των νέων που ξεκινούν την δική τους επιχείρηση (και αποπληρωμή τους στην διάρκεια του εργασιακού βίου.

9.Καθιέρωση της «δεύτερης ευκαιρίας» για έντιμους και ικανούς Μικρομεσαίους Επιχειρηματίες που «ατύχησαν», ώστε να επιχειρήσουν εκ νέου αξιοποιώντας την εμπειρία τους.
  • Συμψηφισμός των οφειλών του κράτους με τα χρέη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων προς αυτό.
  • Επενδύσεις σε επιλεγμένους τομείς εθνικής προτεραιότητας με στοχευμένη αξιοποίηση των πόρων του ΕΣΠΑ, ώστε να έχουμε μόχλευση πρόσθετων ιδιωτικών πόρων.

10.Ειδικό πρόγραμμα του ΕΣΠΑ, θα στηρίζει την σύνδεση του αγροδιατροφικού τομέα, με το τουριστικό προϊόν κάθε περιοχής, αλλά και με την περιβαλλοντική και πολιτιστική κληρονομιά.

11.Κίνητρα για νέους επιστήμονες για να εργαστούν στον πρωτογενή τομέα. Ειδικά δε στην καινοτόμο επιχειρηματικότητα, και στήριξή τους με δωρεάν παραχώρηση γης.
  • Επιστροφή 5 μονάδων ΦΠΑ σε παραγωγούς που συμμετέχουν σε οργανωμένα συλλογικά σχήματα, με καθιέρωση αγροτικού πετρελαίου.
  • Για κάθε ζευγάρι νέων αγροτών ασφαλιστικές εισφορές θα καταβάλλει μόνο ο ένας εκ των δύο για τα 5 πρώτα χρόνια.
  • Δημιουργία ταμείου χρηματοδότησης επενδύσεων για την μέγιστη αξιοποίηση και απορρόφηση των Ευρωπαϊκών πόρων 2014-2020 ύψους 20 δις ευρώ.
12.Επανέναρξη του Προγράμματος «Εξοικονομώ κατ’ οίκον» με επέκταση στα δημόσια και επαγγελματικά κτίρια, με ισχυρά φορολογικά κίνητρα.
  • Επανεκκίνηση των διαγωνιστικών διαδικασιών αξιοποίησης των εθνικών κοιτασμάτων Υδρογονανθράκων.
  • Προώθηση της υλοποίησης των μεγάλων αγωγών και έργων υποδομής φυσικού αερίου (TAP, EASTMED, IGB, FSRU, Ρεβυθούσα), καθώς και της ηλεκτρικής διασύνδεσης των νησιών (Κρήτη, κ.ά.), που εντάξαμε στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Ενέργειας (PCIs)
13.Ενίσχυση δράσεων «έξυπνων πόλεων» , όπου η τεχνολογία θα βελτιώνει την ζωή και θα μειώνει περιβαλλοντικές επιπτώσεις και ενεργειακή κατανάλωση.
  • Εκπτώσεις στην φορολογία και επιδότηση επενδύσεων για επιχειρήσεις που θα μετατρέπονται σε «πράσινες επιχειρήσεις».
  • Δημιουργία ηλεκτρονικών υπηρεσιών διαχείρισης απορριμμάτων, εμπορευματικών μεταφορών, πώλησης περιουσίας, και ενημέρωσης των πολιτών.
  • Όλες οι αποφάσεις και τα έγγραφα του δημοσίου στην Διαύγεια. Αναβάθμιση της Διαύγειας
  • Οι Γενικοί Γραμματείς στο Δημόσιο να επιλέγονται με προκήρυξη και 5ετή θητεία.
  • Υποχρεωτική εφαρμογή του Κεντρικού Ηλεκτρονικού Μητρώου Δημόσιων Συμβάσεων για όλες τις προμήθειες στο Δημόσιο.
  • Όλα τα πιστοποιητικά έγγραφα για τις συναλλαγές του πολίτη με την Δημόσια Διοίκηση χορηγούνται μέσω των ΚΕΠ.

14.Δημόσια Διοίκηση με στόχους κατά οργανική μονάδα και δείκτες μέτρησης της αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητάς τους.
  • Μόνιμη αξιολόγηση των Δημόσιων Υπαλλήλων και σύνδεσή της με την ταχύτερη ανέλιξή τους και τις μισθολογικές απολαβές τους.

15.Ρήτρα Απασχόλησης σε κάθε Κυβερνητική Δράση ή Νομοσχέδιο που αφορά τα θέματα Ανάπτυξης, προκειμένου να δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας. Έχουμε μία ιδεοληψία τις δουλειές.
  • Ισχυρό πλαίσιο για τις Ελεύθερες Συλλογικές Διαπραγματεύσεις, με πρώτο βήμα την καθολικότητα εφαρμογής (και την θεσμική επεκτασιμότητα) των Συλλογικών Συμβάσεων.
16.Η εκπαίδευση κλειδί για την πρόσβαση σε εργασία και επιχειρηματικότητα.
  • Μετά την υποχρεωτική εκπαίδευση πρέπει να δημιουργηθούν πολλαπλές διαδρομές επαγγελματικής εκπαίδευσης και να ενισχύσουμε την τεχνολογική και επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση με επαγγελματικά δικαιώματα για τους νέους.
  • Η τριτοβάθμια εκπαίδευση κέντρο αριστείας, καινοτομίας, εξωστρέφειας.
  • Νέος χάρτης της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης για τα Δημόσια Πανεπιστήμια και ΤΕΙ, σύμφωνα με τις επιστημονικές εξελίξεις αλλά και τις παραγωγικές ανάγκες της χώρας.

17.Μεταρρύθμιση στην Ελληνική Δικαιοσύνη με νέους νόμους (οικογενειακό Δίκαιο, Ποινική Νομοθεσία) και εφαρμογή νέων θεσμών εξωδικαστικής επίλυσης (Διαιτησία, Ποινική Διαπραγμάτευση, Διαμεσολάβηση, Διαδικτυακή Επίλυση διαφορών). Αντιμετώπιση του μεγάλου θέματος των φορολογικών υποθέσεων που εκκρεμούν σε δικαστήρια (400.000 περιπτώσεις).

18.Η ανάπτυξη της Εξωστρέφειας των start-ups θα πρέπει να αποτελέσει  κύριο συστατικό στοιχείο του Στρατηγικού Σχεδίου για την Ανάπτυξη των Νεοφυών Επιχειρήσεων. Στόχος μας  να γίνουν οι start-ups της Ελλάδας βασικός πάροχος υπηρεσιών υψηλής προστιθέμενης αξίας, π.χ. ανάπτυξης λογισμικού. Με τον τρόπο αυτό θα εξάγουμε προϊόντα και υπηρεσίες και όχι τους επιστήμονες που μπορούν να τα παράξουν. 

19.Για να το επιτύχουμε αυτό επιβάλλεται η Δημιουργία φορολογικού πλαισίου ευνοϊκού για start-ups,με μειωμένους φορολογικούς συντελεστές ή αυξημένους συντελεστές απόσβεσης τα πρώτα έτη λειτουργίας, απλοποίηση διαδικασιών, αύξηση, για τις νεοφυείς επιχειρήσεις, του ορίου του τζίρου για απαλλαγή από καθεστώς ΦΠΑ.

20.Πολιτική για μικρομεσαίες επιχειρήσεις: Θα απαιτηθεί ένα εθνικό σχέδιο στο τομέα αυτό. Κύρια ζητήματα είναι:
  • η καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των ευρωπαϊκών προγραμμάτων σε δυναμικούς κλάδους της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας.
  • Πλαίσιο συγκεκριμένων κινήτρων για την ανάπτυξη σύγχρονων μορφών συνεργειών ( clusters)
  • η μεγαλύτερη συνεργασία με Αναπτυξιακά ινστιτούτα και πανεπιστήμια, δημόσια και ιδιωτικά, για να προσδιορισθούν και αναπτυχθούν προϊόντα και υπηρεσίες.
  • η ελάφρυνση του φορολογικού καθεστώτος, διότι αυτό είναι ιδιαίτερα επιβαρυμένο για Μικρομεσαίες επιχειρήσεις και γίνεται συνεχώς περισσότερο.

Να δημιουργήσουμε διεθνώς κλίμα εμπιστοσύνης για την χώρα
Για να το πετύχουμε πρέπει να δημιουργήσουμε διεθνώς κλίμα εμπιστοσύνης για την χώρα.
Να σταματήσει η συνεχής αβεβαιότητα και ανασφάλεια.
Να προχωρήσει η αναδιάρθρωση και απομείωση του Δημόσιου χρέους, που θα επιτρέψει να μεταφερθούν πόροι σε αναπτυξιακές πρωτοβουλίες και αποκατάσταση της Κοινωνικής Συνοχής.
Να κινητοποιηθεί η «μεσαία τάξη», που σήμερα λυγίζει κάτω από την επιχείρηση «φτωχοποίηση» της Κυβέρνησης, και να αγκαλιάσει την προσπάθεια, την δημιουργικότητα, την πρόοδο.
Ούτε η Δεξιά των συμφερόντων της ελίτ, ούτε ο λαϊκισμός και οι διχαστικές λογικές των ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ, μπορούν να εκφράσουν την ανάγκη για μια ισχυρή μεσαία τάξη που θα λειτουργεί σταθεροποιητικά για την οικονομία, αλλά και για την δημοκρατία.
Ανάπτυξη χωρίς «μεσαία τάξη», ανάπτυξη με την ψυχολογία του «ολίγον» της στέρησης και της μιζέριας δεν είναι δυνατή.

Δημιουργούμε ένα μεγάλο ρεύμα δημιουργικότητας, εξωστρέφειας, εθνικής αυτοπεποίθησης, πατριωτικού επιχειρείν

Η νέα προσπάθεια, η «άλλη πολιτική» που επαγγελλόμαστε, πρέπει να στηριχθεί σε ένα νέο Κοινωνικό Συμβόλαιο, για τον ριζοσπαστικό και δίκαιο εκσυγχρονισμό της οικονομίας.
Με δικαιώματα και υποχρεώσεις για όλους.
Με την αγορά και το κράτος να μετατρέπονται από ανταγωνιστικό σε δημιουργικό δίπολο.
Με ανοιχτό ανταγωνισμό αλλά και έλεγχο, μακριά από πελατειακές σχέσεις και σχέσεις διαπλοκής.
Με ένα αναπτυξιακό συναγερμό για την αναδιάρθρωση της παραγωγικής μας βάσης, για παραγωγή προϊόντων με ποιότητα και ταυτότητα, για δημιουργία νέων ποιοτικών θέσεων εργασίας.
Με στήριξη στην εξωστρέφεια, την καινοτομία, την εκμετάλλευση των συγκριτικών μας πλεονεκτημάτων στην Πρωτογενή Παραγωγή, τον Τουρισμό, την Ενέργεια, το Περιβάλλον, τις Μεταφορές.
Με άξονα την ελληνική επιχείρηση και ειδικά την Μικρομεσαία επιχείρηση.
Να δημιουργήσουμε ένα μεγάλο ρεύμα δημιουργικότητας, εξωστρέφειας, εθνικής αυτοπεποίθησης, πατριωτικού επιχειρείν, αλήθειας, κοινωνικής δικαιοσύνης, στον λαό μας.
Που αφορά όλες τις Ελληνίδες και τους Έλληνες.

Κυρίες και Κύριοι Βουλευτές,
Έχουμε τονίσει πως η χώρα χρειάζεται όσο ποτέ μια Εθνική Γραμμή, ένα συνολικό σχέδιο εξόδου από την κρίση.
Για να γίνει η Ελλάδα από χώρα επαίτης, χώρα της εργασίας ,της προσπάθειας, δημιουργική και ανταγωνιστική, που θα αναδεικνύει τον σύγχρονο Ελληνισμό της  γνώσης, της παραγωγής, της καινοτομίας και ευφυούς επιχειρηματικότητας.
Όμως αυτή η πορεία έχει μια προϋπόθεση.
Μια ισχυρή Προοδευτική Συμμαχία, μια αναγεννημένη Δημοκρατική Προοδευτική Παράταξη, που μπορεί το όραμα της νέας Ελλάδας, της νέας δίκαιης, αναλογικής, ευημερίας, να το καταστήσει ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΤΑΓΜΑ.
Δεν μπορούν να το εγγυηθούν ούτε αυτοί που χρεοκόπησαν τη χώρα ούτε αυτοί που τη δήμευσαν. Είναι οι όψεις του ίδιου νομίσματος.
Χρειάζεται μια ισχυρή, πραγματικά Προοδευτική πολιτική δύναμη, που θα δημιουργήσει ατμόσφαιρα εμπιστοσύνης σε ξένους και Έλληνες επενδυτές, χωρίς «δυσάρεστες εκπλήξεις» που αλλάζουν άρδην τους επιχειρηματικούς προγραμματισμούς.
Που θα ενώνει τους Έλληνες, τις δημιουργικές δυνάμεις του τόπου στην κοινή προσπάθεια για Ανάπτυξη, που θα φέρει  ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΜΕΡΕΣ, και μέσω της δίκαιης διανομής του πλεονάσματός της, θα φέρει ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ για όλους και ιδιαίτερα την νέα γενιά, απαντώντας και στο κρίσιμο ερώτημα «Ανάπτυξη με ποιους και για ποιους;»
Εμείς στην  Δημοκρατική Συμπαράταξη έχουμε το λογισμικό το γνήσιο και κανείς δεν μπορεί να το κ χακάρει. Είμαστε δεσμευμένοι να ανταποκριθούμε  σε αυτή την αναγκαιότητα……

Σας ευχαριστώ.

«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αφήστε το σχόλιό σας


Top